گرافیک کده
 
فروشگاه گرافیک ارزان

اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَهِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی هَذِهِ السَّاعَهِ وَ فِی کُلِّ سَاعَهٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناًحَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا



موضوعات مرتبط: ،
برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:, توسط رضابیگی

Phase One Media Pro 1.4.2.44 نام یک نرم افزار حرفه ای برای عکاسان حرفه ای است تا بتوانند بر روی عکس های خام خود تغییراتی به دلخواه بوجود آورند. این برنامه شما را قادر می سازد تا فایل های خام را از دوربین های DSLRcamera که بیشترین کاربر را به خود اختصاص داده اند ، بارگزاری کنید و سپس آن ها را ویرایش کرده و کیفیتشان را به نحو چشمگیری افزایش دهید. همچنین می توانید فرمت فایل های خام خود را به فرمت های رایج تصویری تغییر دهید. می توانید نقص هایی که بر اثر لرزش دست در هنگام عکس برداری بر روی عکس بوجود آمده اند را برطرف کنید و تمام جزئیات عکس را به طور دلخواه تغییر دهید. به طور کلی امکانات فوق  العاده  این برنامه باعث شده است که عکاسان حرفه ای از آن استقبال بی نظیری داشته باشند.

                                                                                                       soft98

قابلیت های نرم افزار Phase One Media :



موضوعات مرتبط: ،
برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:, توسط رضابیگی

Sony Vegas Movie Studio Platinum ویرایش حرفه ای فایل های مالتی مدیا با Sony Vegas Movie Studio Platinum 13.0 Build 878



موضوعات مرتبط: ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:, توسط رضابیگی

FotoSketcher 2.80 نرم افزاری فوق العاده عالی و رایگان است که میتواند به راحتی عکس های شما را به انواع نقاشی ها تبدیل کند. این نرم افزار رایگان که دارای جوائز و اعتبارنامه های مختلفی است ، بدون نیاز به هیچگونه دانش فنی در زمینه گرافیک ، بسیار ساده عکس ها را به نقاشی های مختلف نظیر مداد رنگی ، آبرنگ ، رنگ روغن ، پاستل و مداد سیاه تبدیل خواهد کرد. این نرم افزار هم اکنون دارای بیش از ۲۰ افکت مختلف در زمینه تبدیل عکس به نقاشی می باشد. در کنار این تبدیل میتواند نسبت به تنظیم کنتراست ، روشنایی ، وضوح ، رنگ و گوشه ها عکس اقدام کنید و همچنین میتوانید برروی عکس ها نوشته قرار دهید. این نرم افزار با سه فرمت jpg , png و bmp سازگاری دارد و روی انواع ویندوزها اجرا می شود.

 

FotoSketcher 2.80 FINAL  تبدیل تصاویر به نقاشی FotoSketcher 2.80 FINAL

 

 

 

password تبدیل تصاویر به نقاشی FotoSketcher 2.80 FINAL رمز فایل: www.downloadha.com

download تبدیل تصاویر به نقاشی FotoSketcher 2.80 FINAL  لینک دانلود – 6 مگابایت لینک کمکی

 



موضوعات مرتبط: ،
برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:, توسط رضابیگی

 این نرم افزار با ارائه ابزارهای پیشرفته برای کنترل عکس ها به کاربر عکاسان کمک میکند عکس های بهتری را آماده کنند. این نرم افزار محیطی بسیار عالی را برای ویرایش تصاویر آماده میکند. هرلحظه امکان برگشت به عقب و undo های طولانی وجود دارد. نرم افزار دارای براش های زیادی می باشد که میتواند در زیبا کردن هرچه بهتر عکس های تصویر برداری شده کمک کند. یکی از قدرت های نرم افزار در تنظیم رنگ است. مسلما یکی از مهمترین فاکتورها در عکاسی تنظیم بودن رنگ ها است. اگر عکسی از تنظیم رنگ نامناسب برخوردار باشد میتواند الهام بخشی خود را از دست دهد ، توسط  Adobe Photoshop Lightroom 5.4 به صورت حرفه ای امکان پذیر است. تبدیل عکس ها به عکس های سیاه سفید نیز فراهم می باشد. سایه و سایه روشن ها نیز در عکاسی بسیار اهمیت دارد که توسط این نرم افزار میتوان سایه و سایه روشن ها را نیز تنظیم کرد.این نرم افزار برای کاربران گرامی دانلودها امکان دانلود است .

 

Adobe Photoshop Lightroom 5.4 ویرایش فوق حرفه ای تصاویر Adobe Photoshop Lightroom 5.4

 

 

password ویرایش فوق حرفه ای تصاویر Adobe Photoshop Lightroom 5.4رمز فایل: www.downloadha.com

download ویرایش فوق حرفه ای تصاویر Adobe Photoshop Lightroom 5.4 لینک دانلود نسخه ۳۲ بیتی – 439 مگابایت | لینک کمکی
download ویرایش فوق حرفه ای تصاویر Adobe Photoshop Lightroom 5.4 لینک دانلود نسخه ۶۴ بیتی – 460 مگابایت | لینک کمکی



موضوعات مرتبط: ،
برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:, توسط رضابیگی

PhotoDirector Suite ویرایش و مدیریت حرفه ای تصاویر با CyberLink PhotoDirector Suite 5.0.5026



موضوعات مرتبط: ،
برچسب‌ها:
ادامه مطلب
نوشته شده در تاريخ چهار شنبه 3 ارديبهشت 1393برچسب:, توسط رضابیگی
لوگوی دوستان
لینک دوستان

صفحه قبل 1 ... 14 15 16 17 18 ... 19 صفحه بعد

اکبر عبدی در 30 چهره و گریم متفاوت دانلود نرم افزار فرهنگ یار دهخدا شهادت امام موسی کاظم(ع) دانلود FWsim Pro v2.3.2.6 - نرم افزار ساخت نمایش آتش بازی فایل صوتی بسیار زیبا و تاثیرگذار درباره مولای مهربانمان امام زمان (عج) دانلود MAGIX Video Easy HD v5.0.2.105 - نرم افزار ویرایش فیلم دانلود نسخه نهایی نرم افزار ادیوس میکس و مونتاژ فیلم نسخه جدید مرورگر مایکروسافت Internet Explorer 11.0.9600.17107 ساخت کاردستی‌های سه‌بعدی با Foldify 1.6.1 – آیپد ChrisTV Online Premium Edition 10.15 تلویزیون اینترنتی » دعای فرج آسمان را به گوشی نشان دهید تا بگوید کدام ستاره بالای سر شماست + دانلود نرم افزار ویرایش عکس ------- سیمبین بازی فکری و جذاب اختلاف تصاویر به صورت پرتابل برای کامپیوتر بدون شرح مدیریت فایل های مالتی مدیا Free Studio 2014 6.3.0.430 ساخت، ویرایش و تبدیل فایل پی دی اف با Nitro Pro v9.5.0.20 با کیبورد خود پیانو بزنید -Keyboard Piano 4.0
تمامی حقوق این وبلاگ برای گرافیک کده محفوظ و انتشار مطالب با ذکر منبع مجاز می باشد.