گرافیک کده
گرافیک کده
 
فروشگاه گرافیک ارزان

اللَّهُمَّ کُنْ لِوَلِیِّکَ الحُجَهِ بنِ الحَسَن صَلَواتُکَ علَیهِ و عَلی آبائِهِ فِی هَذِهِ السَّاعَهِ وَ فِی کُلِّ سَاعَهٍ وَلِیّاً وَ حَافِظاً وَ قَائِداً وَ نَاصِراً وَ دَلِیلًا وَ عَیْناًحَتَّى تُسْکِنَهُ أَرْضَکَ طَوْعاً وَ تُمَتعَهُ فِیهَا طَوِیلا
اگر به دنبال یک دائره المعارف کامل بر روی رایانه خود با امکان جستجوی پیشرفته میگردید، این نرم افزار همان چیزی است که شما می خواهید. دائره المعارف Britannica در واقع مجموعه سه در یکی است که برای سطوح حرفه ای، دانشجویی و کودکان قابل تنظیم است. هنگام نصب آن،از شما می پرسد تا سطح استفاده خود را مشخص کنید و به طور اتوماتیک بر سطح درخواستی شما تنظیم می شود.
به کمک این مجموعه دیگر وقت کمتری را برای جستجو و پرسه زنی های بی مورد اختصاص دهید و دقیق و سریع به سر مطلب مورد نظر خود خواهید رفت. نسخه ۲۰۱۴ این مجموعه کاملتر از هر دیکشنری که انتظار دارید برای شما خواهد بود. مجموعه ای از نقشه ها، تصاویر، توضیحات، آمارها، دیکشنری ها و بیوگرافی ها و هر آنچه که ممکن است سوالی در خصوص آن برای شما پیش آید را در این دیکشنری و دائره المعارف خواهید یافت.
نرم افزار هوشمند این دیکشنری با قابلیت های زیادی که در اختیار شما می گذارد، علاوه بر دائره المعارف، امکان استفاده از مجموعه ای از دیشکنری ها را به شما می دهد. تاریخ شمار دارد و به عنوان یک سرگرمی، اتفاقات مهم روزانه را بررسی می کند. همچنین بخش آزمون دارد تا بتوانید به طور آموزشی نیز از اطلاعات آن بهره ببرید.
این مجموعه نرم افزاری دارای نصب بسیار ساده است و محیط کاربری آن به قدری ساده است که نیاز به هیچ مهارت خاصی برای بهره گیری از مطالب آن نخواهید داشت. در ادامه مطلب می توانید لینک دانلود این مجموعه تکرار نشدنی را بیابید. امیدواریم که مورد استفاده دانش آموزان، دانشجویان و محققین قرار گیرد.

خرید پستی مجموعه ی بینظیر برترین دائره المعارف هوشمند Britannica 2014

در قالب 2 دی وی دی

قیمت با تخفیف ویژه برای کاربران 9800 تومان

برای خرید پستی اینجا کلیک کنید

روش خرید: برای خرید پس از کلیک روی دکمه بالا و تکمیل فرم سفارش، ابتدا محصول مورد نظر را درب منزل یا محل کار تحویل بگیرید، سپس وجه کالا و هزینه ارسال را به مامور پست بپردازید. جهت مشاهده فرم خرید، روی دکمه بالا کلیک کنید.

 

 دانلود با لینک مستقیم

 


نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







موضوعات مرتبط: ،
برچسب‌ها:
نوشته شده در تاريخ شنبه 13 ارديبهشت 1393برچسب:, توسط رضابیگی
لوگوی دوستان
لینک دوستان



اکبر عبدی در 30 چهره و گریم متفاوت دانلود نرم افزار فرهنگ یار دهخدا شهادت امام موسی کاظم(ع) دانلود FWsim Pro v2.3.2.6 - نرم افزار ساخت نمایش آتش بازی فایل صوتی بسیار زیبا و تاثیرگذار درباره مولای مهربانمان امام زمان (عج) دانلود MAGIX Video Easy HD v5.0.2.105 - نرم افزار ویرایش فیلم دانلود نسخه نهایی نرم افزار ادیوس میکس و مونتاژ فیلم نسخه جدید مرورگر مایکروسافت Internet Explorer 11.0.9600.17107 ساخت کاردستی‌های سه‌بعدی با Foldify 1.6.1 – آیپد ChrisTV Online Premium Edition 10.15 تلویزیون اینترنتی » دعای فرج آسمان را به گوشی نشان دهید تا بگوید کدام ستاره بالای سر شماست + دانلود نرم افزار ویرایش عکس ------- سیمبین بازی فکری و جذاب اختلاف تصاویر به صورت پرتابل برای کامپیوتر بدون شرح مدیریت فایل های مالتی مدیا Free Studio 2014 6.3.0.430 ساخت، ویرایش و تبدیل فایل پی دی اف با Nitro Pro v9.5.0.20 با کیبورد خود پیانو بزنید -Keyboard Piano 4.0
تمامی حقوق این وبلاگ برای گرافیک کده محفوظ و انتشار مطالب با ذکر منبع مجاز می باشد.